Absintmerken

Absint VWK Blank

Kroeze (05/05/07 om 12:00:13):







Let ook vooral op de Dordtse wijze van etiketteren.

 

Barski (05/05/07 om 14:11:44):

Ah, je hebt niet stil gezeten zie ik! Kun je wat vertellen over je nieuwe product? Is het  bijvoorbeeld een bittere rakker geworden of is het meer een Zwitsers product uit Dordrecht?

 

Kroeze (05/05/07 om 14:19:54):

De proef notities laat ik graag aan anderen over.
Het recept is uit 1923 en wel bekend.
Ik ben zelf tevreden met het resultaat. En ik denk zelfs dat deze absint een toevoeging is aan de markt. Om er toch maar wat over tezeggen. Geen overdreven anijs. Er zit geen steranijs in. En een prettig licht bittere afdronk.

 

Barski (05/05/07 om 14:28:30):

Kroeze schreef:


Het recept is uit 1923 en wel bekend.


;)

 

Christian (05/05/07 om 14:56:44):

Dat ziet er goed uit..zowel etiket als de rest.

 

F@TM@N (05/05/07 om 15:48:00):

Ik heb daarnet een glas geproefd...

En het is een lekkere Blanche...

De  Dordtse wijze van etiketteren.. geeft me een vertrouwd gevoel.. ;D ;D ;D

Het is een blanche voor voor de maaltijd ...wekt honger op ..maar drinkt gevaarlijk snel weg...

 

Christian (05/07/07 om 19:22:49):

..is dit product ook nog ergens te koop?.. :)
Na de verschillende Zwitserse La Bleue's ben ik eigenlijk wel een fan van de blanches geworden.

 

Kroeze (05/07/07 om 23:40:43):

Christian schreef:

..is dit product ook nog ergens te koop?.. :)


www.slijterij-vwk.nl
prijs is 27,50 plus verzendkosten of afhalen in Dordrecht. Voor openingstijden zie de web-site.

 

Christian (05/09/07 om 18:30:46):

Kroeze schreef:



www.slijterij-vwk.nl
prijs is 27,50 plus verzendkosten of afhalen in Dordrecht. Voor openingstijden zie de web-site.

De bestelling is geplaatst.

 

Christian (05/22/07 om 18:45:49):

Inmiddels enkele glazen geprobeerd de afgelopen dagen..altijd in de namiddag..dus net voor het avondeten, hele lekkere absint die zich makkelijk laat drinken, na een waar bombardement met waterdruppels uit de  koude kraan (ik heb geen fontein)..treed langzaam een dikke melkachtige louche op..die bij elke druppel meer van het geheim van de absint prijsgeeft, de geur strekt zich vanuit de keuken inmiddels de woonkamer in..de smaak is prima in balans..met het bittere op de achtergrond maar toch altijd merkbaar aanwezig..ik gebruik hierbij geen suiker, niet nodig, een zeer solide product..een echte verfrissende absint die goed en makkelijk wegdrinkt...en waar je nog een lange tijd van nageniet.
Geen overdreven anijsdrank..prima zo!
Dit is waar voor je geld.

 

Absintmerken